Kategorie

Vítejte na stránkách Madman příslušenství

Pod značkou Madman prodáváme vysoce kvalitní příslušenství k akčním kamerám všech možných druhů a značek. Aktuálně nabízíme příslušenství k akčním kamerám značek GoPro, MagiCam, LAMAX, ISaw, Drift a mnoha dalším.

Co nabízíme?

Zaměřujeme se na příslušenství k akčním kamerám, které vám výrazně usnadní manipulaci a práci s kamerou, a díky tomu znásobí uživatelský zážitek. Nabízíme ty nejnovější vychytávky, které trh nabízí. Neustále monitorujeme trh s akčními kamerami, a tak jsem vždy o krok vepředu, abychom vám mohli nabídnout svěží inovace, díky kterým se nebudete muset zabývat detaily a budete se moci plně ponořit do natáčení.

Nabízíme základní příslušenství pro vaše kamery, montážní příslušenství, příslušenství pro upevnění kamery na helmě, nejrůznějších doplňkové příslušenství a to zdaleka není vše. Naše příslušenství ocení jak úplný začátečník, tak naprostý profesionál v této oblasti. Kvalitní výrobky za rozumnou cenu.

Výrobky, které sjednocujeme pod značkou MadMan prošly řadou testů, než byly uvedeny na trh. Kvalita a odolnost příslušenství jsou pro nás prioritou. Navíc však nabízíme výrobky za férovou cenu, díky které si naše příslušenství může dovolit opravdu každý. Velká odolnost a kvalita příslušenství značky MadMan zajišťuje vysokou životnost výrobků a rovněž pohodlnější a bezpečnější užívaní vašich akčních kamer.

Potrpíme si na kvalitu zákaznické péče

Spokojenost zákazníka je pro nás na prvním místě, proto se vám snažíme vyhovět, ať už máte jakoukoli prosbu. Samozřejmostí je rychlé a bezproblémové dodání našeho zboží a vstřícná komunikace. V případě jakýchkoli dotazů, či připomínek nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám poradíme a pomůžeme s výběrem toho správného příslušenství pro vás, či jen zodpovíme otázky tykající se naší společnosti nebo technických specifikací našich produktů.

Proč zvolit příslušenství značky Madman?

  • Nabízíme pouze kvalitní a odolné produkty
  • Garance nízkých cen
  • Široká nabídka příslušenství zaměřeného na akční kamery
  • Rychlé dodání
  • Férovost a vstřícný přístup

ČASTO KLADENÉ DOTAZY - FAQ

Jaká je cena dopravy?

Odpovědi na všechny otázky ohledně dopravy naleznete v záložce DOPRAVA.

Jakým způsobem nakupovat?

Nákup v našem internetovém obchodě je opravdu hračka a zvládne jej hravě každý. Po tom, co si vyberete produkt a zkontrolujete technické specifikace, jej můžete vložit do košíku. Následně vyplníte veškeré potřebné informace jako třeba doručovací adresu a potvrdíte objednávku. Pak už se o nic nemusíte starat, budeme vás kontaktovat prostřednictvím emailu o doručení zboží.

Jaká je záruční doba?

Na veškeré naše výrobky (pokud není uvedeno jinak) se vztahuje standardní záruční doba pro koncového spotřebitele v délce 24 měsíců.

Jakým způsobem mohu uhradit platbu za zboží?

Jednoduše, buď můžete zboží uhradit bankovním převodem, nebo až při převzetí zboží. Záleží jen na vás, co vám více vyhovuje.  Platbu platební kartou pro Vás připravujeme!

Mám nějakou záruku vrácení zboží?

Pokud vám zboží nevyhovuje, či jste si objednávku z jakéhokoli důvodu rozmysleli, kontaktuje nás. Pokud jsme vám zboží ještě nezaslali, objednávku zrušíme. Pokud máte zboží již doma, máte možnost jej do 14 dní od dodání nepoužité vrátit, více v Obchodních podmínkách.

Jakým způsobem jsou chráněny mé osobní údaje?

Při objednání zboží zadáváte některé nezbytné osobní údaje, jako například adresu a telefon. Tyto údaje samozřejmě chráníme a v žádném případě je nepředáváme třetím stranám s jedinou výjimkou, kterou tvoří dopravce.

Máte zboží skladem?

Veškeré zboží, které nabízíme, máme skladem. Jen díky tomu, vám jej můžeme dodávat v tak krátké lhůtě a poskytnout Vám 100% servis.

Jak postupovat v případě reklamace?

Zboží, které nabízíme je opravdu kvalitní a velmi odolně. Avšak pokud k poruše přeci jen dojde, kontaktujte nás přes email, popište škodu a všechny potřebné detaily. Budeme vás neprodleně kontaktovat s návrhem řešení problému. Jsme féroví a snažíme se jakékoli nepříjemnosti rychle řešit.

Přijímáte i pozáruční reklamace?

To bohužel ne, nic méně můžete nás kontaktovat a doporučíme vám vhodnou alternativu a vymyslíme pro Vás nejlepší řešení. Pokud už daný produkt neprodáváme, je dost možné, že jej máme v modernější verzi, která vám zajistí ještě komfortnější užívání.

Je dané zboží kompatibilní s mým zařízením? 

Pro jakékoliv dotazy ohledně kompatibility kontaktujte, prosím, naši zákaznickou podporu, kde Vám vyškolený tým profesionálů rád s čímkoliv poradí.

Jak mohu objednávku stornovat?

Prosím, kontaktujte nás co nejdříve e-mailem, kontaktní informace naleznete v záložce KONTAKT. O stornování Vaši objednávky budete informován/a.

Jak požádat o sponzoring/spolupráci/distribuci?

Prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu, která Vás následně překloní na příslušné oddělení, odkud budete v případě zájmu kontaktován/a. Kontaktní informace naleznete v záložce KONTAKT.